بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز 2021 فہرست

آپ اور آپ کی منتخب کردہ مالی منڈی کے درمیان ٹریڈنگ پلیٹ فارم ایک ازحد ضروری پل کو تشکیل دیتے ہیں۔ اس طرح سے، چاہے آپ اسٹاکس، فاریکس، اجناس تجارت یا کرپٹوکرنسیوں میں دلچسپی رکھتے ہیں – آپ کو ایک مناسب مفت ٹریڈنگ پلیٹ فارم تلاش کرنے کی ضرورت ہے جو آپ کی ضروریات کو پورا کرے۔

یہاں TradingPlatforms.com پر، ہم آپ کیلئے 2021 اور اس سے آگے کیلئے بہترین ٹریڈنگ سائٹیں پیش کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس میں وہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم شامل ہیں جو بہترین فیسوں اور کمیشنوں کی پیشکش کرتے ہیں، سب سے زیادہ متنوع اثاثہ کلاسیں، اور یقیناً کہ – سب سے مستحکم ریگولیٹری اسٹینڈنگ۔

یہ جاننے کے لئے مزید پڑھیں کہ کون سا ٹریڈنگ پلیٹ فارم باقیوں سے ممتاز ہے!

بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز 2021 فہرست

ذیل میں آپ کے غور کرنے کیلئے 2021 میں ٹاپ ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کی ایک کوئیک فائر لسٹ مل جائے گی۔ ہر مفت ٹریڈنگ پلیٹ فارم مہیا کار کا پورا جائزہ پڑھنے کے لئے ذیل میں اسکرول کریں!

  1. eToro – مجموعی طور پربہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم
  2. Capital.com – اکاؤنٹ کی اقسام کیلئے بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم
  3. Libertex – صفر اسپریڈز کے ساتھ CFD ٹریڈنگ پلیٹ فارم

بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم جائزہ لیا

آن لائن جگہ میں سیکڑوں فعال فراہم کنندگان کے ساتھ، اپنی ضروریات کے لئے صحیح مفت ٹریڈنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کرنا کوئی آسان کارنامہ نہیں ہے۔

مثال کے طور پر، نہ صرف یہ کہ پلیٹ فارم کو باکمال شہرت یا ساکھ کا حامل ہونا چاہئیے اور آپ کی منتخب کردہ مالیاتی منڈی کو سپورٹ کرنا چاہئیے – بلکہ اسے مسابقتی فیسیں اور اعلٰی درجے کی کسٹمر سپورٹ کی پیشکش کرنے بھی ضرورت ہے۔  آپ کو بھی ٹریڈنگ ٹولز اور خصوصیات، تعلیمی وسائل اور چارٹ ریڈنگ انڈیکیٹر کے آس پاس میٹرکس پر بھی غور کرنے کی ضرورت ہے۔

درست سمت میں آپ کی نشاندہی کرنے میں، ذیل میں آپ کو 2021 کے بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم کا انتخاب ملے گا۔

1. eToro – مجموعی طور پر بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم 2021

eToro Logo

سیکڑوں آن لائن فراہم کنندگان پر تحقیق کرنے پر، ہمیں معلوم ہوا کہ 2021 میں eToro ایک ایسا بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے جس پر غور کیا جانا چاہئیے۔ سب سے پہلے اور ضروری یہ کہ، اگر آپ آن لائن ٹریڈنگ کی دنیا میں ابھی شروعات کررہے ہیں تو یہ بروکر بالکل درست ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ پلیٹ فارم استعمال کرنا واقعی آسان ہے اور یہ چھوٹے چھوٹے داؤ کی معاونت کرتا ہے۔

مثال کے طور پر، کم از کم ڈیپازٹ صرف $200 ہے اور آپ $25 سے اوپر کی جانب ٹریڈ کرتے ہیں۔ اس ضمن میں کہ آپ کن اثاثوں کو ٹریڈ کر سکتے ہیں، eToro متعدد اثاثوں کی کلاسوں کی معاونت کرتا ہے۔ اس میں 17 مختلف منڈیوں میں 2,400 اسٹاکس ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ امریکہ، کینیڈا، برطانیہ، ہانگ کانگ، کی بنیاد پر کمپنیوں اور یورپی ایکسچینجز کے ڈھیروں میں سے حصص خرید سکتے ہیں۔

eToro آپ کو 250 سے زیادہ ETFs اور 16 کرپٹوکرنسیوں تک بھی رسائی حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اگر آپ اجناس تجارت کو ٹریڈ کرنے کے خواہاں ہیں، تو یہ پلیٹ فارم سونے چاندی سے لے کر آئل اور قدرتی گیس تک ہر چیز کی معاونت کرتا ہے۔ اور ظاہر ہے، eToro ایک بہت وسیع فاریکس ٹریڈنگ کی سہولت بھی پیش کرتا ہے۔ سب سے اہم بات، کہ eToro میں ہر ایک مالیاتی منڈی میں کمیشن سے آزاد بنیاد پر ٹریڈ کیا جا سکتی ہے۔ آپ کو کوئی بھی جاری فیسوں کی ادائیگی کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے، لہذا eToro کم قیمت فراہم کرنے والے کی تلاش میں ان لوگوں کے لئے ایک باکمال ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے۔

ایک اضافی وجہ کہ eToro ہماری فہرست میں آغازکاروں کیلئے ایک بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے طور پر پہلے نمبر پر کیوں ہے، یہ ہے کہ یہ غیر فعال سرمایہ کاری کے ٹولز پیش کرتا ہے۔ مثال کے طور پر، اس کی CopyPortfolio کی خصوصیت کے ذریعے، آپ پیشہ ورانہ منظم کردہ سرمایہ کاری کی حکمت عملی سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ eToro میں ٹیم آپ کی طرف سے اثاثے خریدے اور فروخت کرے گی۔

منتخب کرنے کیلئے بہت ساری حکمت عملیاں موجود ہیں، جیسا کہ ٹیک اسٹاکس، کرپٹوکرنسیوں، اور یہاں تک کہ قابل تجدید توانائیوں پر توجہ کے ساتھ۔ اس کے بعد آپ کے پاس eToro کاپی ٹریڈنگ ٹول لے سکتے ہیں۔ یہیں پر آپ ایک موسمی ٹریڈر کا انتخاب کریں گے آپ جس کی شکل پسند کرتے ہیں، اور پھر اس کے تمام جاری سارے ٹریڈز کو کاپی کریں گے۔

مثال کے طور پر، اگر ٹریڈر پورٹ فولیو کا 3% ایپل اسٹاک میں اور 2% IBM میں مختص کرتا ہے، تو آپ کا پورٹ فولیو بھی ایسا ہی کرے گا۔ جب بات بنیادی اصولوں کی ہو، تو eToro آپ کو ڈیبٹ کارڈ، کریڈٹ کارڈ، بینک تار، یا Paypal اور Skrill جیسے ای ویلیٹس سے فنڈز جمع کرانے کی اجازت دیتا ہے۔ ٹریڈنگ پلیٹ فارم کو FCA (یوکے)، CySEC (قبرص)، اور ASIC (آسٹریلیا) کے ذریعہ منظم کیا جاتا ہے، جو یہ واضح کرتا ہے کہ وہ کلائنٹ کے تحفظ کو سنجیدگی سے لیتا ہے۔ امریکہ میں ان لوگوں کے لئے، eToro، FINRA کے ساتھ رجسٹرڈ ہے۔

مثبت پہلو:

  • بہترین صارف دوستانہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم
  • کوئی کمیشن یا شیئر لین دین اخراجات ادا کیے بغیر اسٹاکس خریدیں
  • 2,400+ اسٹاکس اور 250+ ETFs، 17 بین الاقوامی منڈیوں میں اندراج رکھتے ہیں
  • کرپٹوکرنسیوں، اجناس تجارت اور فاریکس کو ٹریڈ کریں
  • ڈیبٹ/کریڈٹ کارڈ، ای والٹ، یا بینک اکاؤنٹ کے ساتھ فنڈز جمع کرائیں
  • دیگر صارفین کے کاروبار کو کاپی کرنے کی اہلیت
  • FCA، CySEC، اور ASIC کی طرف سے منظم کردہ اور FINRA کے ساتھ رجسٹرڈ

منفی پہلو:

  • ان ایڈوانس ٹریڈرز کے لئے موزوں نہیں جو تکنیکی تجزیہ کرنا چاہتے ہیں

آپ کا سرمایہ خطرہ سے دوچار ہے۔

2. Capital.com – اکاؤنٹ کی اقسام کیلئے بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم

new capital.com logo

Capital.com صارفین کو اسٹاکس، کرسنیوں، اشاریات، اور اجناس تجارت کا احاطہ کرنے والے 3,000 سے زیادہ مالیاتی انسٹرومنٹس پر ٹریڈ کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔ بروکر برطانیہ میں 360,000 سے زیادہ کلائنٹ کا حامل ہے جبکہ دنیا بھر میں 780,000 سے زائد کلائنٹس موجود ہیں۔ 2019 میں، اس کے کلائنٹس کی جانب سے ٹریڈ کردہ مجموعی اثاثوں کی مالیت 85 ارب ڈالر سے زیادہ ہے۔ 

بروکر کے ساتھ ٹریڈنگ کرنا ہمیشہ اچھا ہے جو بہت ساری ٹرانزیکشنز کی عمل کاری کرتا ہے اور بہت سارے کلائنٹس کے ساتھ معاملات کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کی مدد کرنے کے لئے ان کے پاس درست سیٹ اپ اور مدد موجود ہے! درحقیقت، بروکر بہت سا ذہنی سکون پیش کرتا ہے کیونکہ وہ برطانیہ کے فنانشل کنڈکٹ اتھارٹی (FCA) اور سائپرس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن (CySEC) کے ذریعہ مجاز کردہ ہیں اور ان کو باقاعدگی سے منظم کیا جاتا ہے۔

اس اعلٰی سطح کی ریگولیٹری نگرانی کی وجہ سے، وہ ریٹیل کلائنٹس کو منفی بیلنس پروٹیکشن پالیسی مہیا کرتے ہیں، جبکہ کلائنٹ کے فنڈز کو ان کے اپنے فنڈز سے الگ کرتے ہیں۔

Capital.com کے ساتھ، صارفین مختلف اکاؤنٹ کی مختلف اقسام تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں جن میں CFD (فرق کے معاہدے) اکاؤنٹ اور اسپریڈ بیٹنگ اکاؤنٹ شامل ہیں۔ دونوں اکاؤنٹس ٹریڈرز کو مارجن کے ذریعے ٹریڈنگ کرنے کی صلاحیت پیش کرتے ہیں۔ اس کا مؤثر طور پر یہ مطلب ہے کہ آپ ٹریڈ کو کھولنے کے لئے مارجن کی حیثیت سے چھوٹے سے ڈیپازٹ سے بڑی پوزیشن کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ 

ایک اور بڑی خوبی یہ ہے کہ Capital.com ٹریڈز کو کھولنے اور بند کرنے کے ساتھ ساتھ ڈیپازٹ اور رقم نکلوانے کیلئے صفر کمیشن وصول کرتا ہے۔ انھیں بنیادی طور پر اس سپریڈ سے معاوضہ دیا جاتا ہے جو کہ ایک انسٹرومنٹ کی خرید و فروخت کی قیمت میں فرق ہے، اس کے ساتھ ساتھ رات بھر کی فیسیں جب پوزیشنز کو رات 10 بجے GMT کے بعد بھی برقرار رکھا جاتا ہے۔

تقریباً 0.6 پپس کے ساتھ اسپریڈز بھی بہت مسابقتی ہیں۔

Capital.com، MetaTrader 4 پلیٹ فارم، ٹریڈنگ ویو چارٹنگ سافٹ ویئر اور بروکر کی اپنی ملکیتی ویب پر مبنی ٹریڈنگ اور چارٹنگ پلیٹ فارم تک رسائی کے ساتھ انڈسٹری میں کچھ نہایت بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم بھی مہیا کرتا ہے۔ یہ سب استعمال کرنے میں آسان اور آسانی سے قابل رسائی ہیں۔

فاریکس ٹریڈنگ، ETF ٹریڈنگ، حکمت عملی ٹریڈنگ، شیئرز ٹریڈنگ اور دیگر موضوعات پر محیط متعدد ٹریڈنگ گائیڈز کے ساتھ بروکرز کے تعلیمی وسائل بھی نہایت متاثر کن ہیں۔ آن لائن کورسز بھی آغاز کاروں اور ایڈوانسڈ ٹریڈرز کے لئے بہترین ہیں، جیسا کہ Capital.com ٹی وی چینل لائیو مارکیٹ تجزیہ فراہم کرتا ہے۔

Capital.com کے ساتھ آغاز کرنا بھی بے حد آسان ہے۔ انہیں صرف 20 EUR، 20 USD یا 20 GBP کم سے کم ڈیپازٹ کی ضرورت ہوتی ہے، جسے ڈیبٹ / کریڈٹ کارڈ، بینک ٹرانسفر، iDeal، ​​Webmoney، Sofort، Trustly اور دیگر ای والیٹس کے توسط سے کمیشن سے پاک انجام دیا جا سکتا ہے۔

مثبت پہلو:

  • FCA اور CySEC منظم کردہ
  • کمیشنسےپاکٹریڈنگ
  • کمیشنسےپاکڈیپازٹساوررقمنکلوانا
  • انتہائیمسابقتیاسپریڈز – EURUSD صرف6 پپس
  • اسپریڈبیٹنگاور CFD ٹریڈنگاکاؤنٹسدستیابہیں
  • متعددٹریڈنگپلیٹفارمزمہیاکیے
  • منڈیوں کا بڑا سلسلہ

منفی پہلو:

  • کوئیسرمایہکاریاکاؤنٹدستیابنہیںہے

71.2% ریٹیل سرمایہ کار اس سائٹ پر CFDs ٹریڈنگ کرتے ہوئے پیسہ کھو دیتے ہیں۔

3. Libertex – صفر اسپریڈز کے ساتھ کم اخراجاتی CFD ٹریڈنگ پلیٹ فارم

 ایک CFD ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے جو برطانیہ کے ٹریڈرز میں مقبول ہے جو کم فیس اور کمیشن کی تلاش میں ہوتے ہیں۔ اس میں سب سے آگے پلیٹ فارم کی صفر کی پیشکش موجود ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اس سے قطع نظر کہ آپ جس کسی بھی اثاثہ کو ٹریڈ کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں، خرید و فروخت کی قیمت میں کوئی فرق نہیں ہوتا ہے۔

اس کے نتیجے میں، یہ آپ کو صنعت کے معروف نرخوں سے فائدہ اٹھانے کی اجازت دیتا ہے۔ مزید برآں، اگرچہ Libertex ٹریڈنگ کے ہر طرف کمیشن وصول کرتا ہے، لیکن یہ اکثر بہت ہی کم ہوتا ہے۔ درحقیقت، کمیشن اکثر فی آرڈر 0.1 سے نیچے تک وصول کیا جاتا ہے۔

ایک بڑی مثال کے طور پر، مشہور فاریکس جوڑا NZD/USD کو صرف 0.012% کے کمیشن کے ساتھ ٹریڈ کیا جا سکتا ہے۔ معاونت یافتہ منڈیوں کے تناظر میں، Libertex اسٹاکس، اجناس تجارت اور کرنسیوں پر CFDs پیش کرتا ہے۔ CFD کے ماہر کی حیثیت سے، آپ اپنی پسند کے کسی بھی ٹریڈ پر لیوریج کو لاگو کر سکتے ہیں۔

یہ یورپی ٹریڈنگ حدود کے عین مطابق ہے، اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو بڑے فاریکس ٹریڈنگ جوڑوں پر 1:30 اور دیگر انسٹرومنٹس پر کم حاصل ہو گا۔ Libertex کی تمام CFD مارکیٹیں بھی طویل یا مختصر جانے کے آپشن کے ساتھ آتی ہیں۔ اس سے آپ دونوں ابھرتی اور گرتی ہوئی دونوں مارکیٹوں سے نفع حاصل کر سکتے ہیں۔ Libetex دو ٹریڈنگ پلیٹ فارم پیش کرتا ہے جن سے آپ منتخب کر سکتے ہیں۔

اس میں MetaTrader 4 اور اس کا اپنا پلیٹ فارم شامل ہے جو کہ درساختہ تعمیر تھی۔ دونوں آپشنز تک آن لائن یا موبائل ایپ کے ذریعے رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ MT4 کے معاملے میں، اسے آپ کی ڈیسک ٹاپ ڈیوائس پر ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے – اگر آپ ایک خودکار روبوٹ انسٹال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو یہ راستہ لینے کی ضرورت ہوگی۔

اگر آپ کو Libertex پسند آجاتا ہے، تو آپ منٹوں میں ایک اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ کم سے کم ڈیپازٹ صرف £100 ہے اور آپ ڈیبٹ/کریڈٹ کارڈ، بینک اکاؤنٹ سے منتقلی، یا ای والیٹ استعمال کرتے ہیں۔ ایک بار جب آپ نے پہلی بار اپنے اکاؤنٹ میں رقم فراہم کر دی، تو آئندہ کے تمام ڈیپازٹس کم از کم صرف £10 سے کیے جا سکیں گے۔

جب بات تحفظ کی آتی ہے، تو Libertex کو یورپی یونین کے معروف لائسنس جاری کنندگان CySEC کے ذریعہ منظم کیا جاتا ہے۔ مزید، Libertex 1997 سے آن لائن ٹریڈنگ اور مالیاتی خدمات پیش کر رہا ہے۔ اسی طرح، فراہم کنندہ کے پاس ایک کامیاب ٹریک ریکارڈ ہے جو اب دو دہائیوں پر محیط ہے۔

مثبت پہلو:

  • صفراسپریڈ CFD ٹریڈنگ
  • انتہائیمسابقتیکمیشن – شروعات 0% سےآگے
  • اچھےتعلیمیوسائل
  • طویلمدتسےقائمبروکر
  • MT4 کے ساتھ موازن
  • منڈیوںکازبردستانتخاب

منفی پہلو:

  • صرف CFDs

83% ریٹیل سرمایہ کار اس سائٹ پر CFDs ٹریڈنگ کرتے ہوئے پیسہ کھو دیتے ہیں۔

اپنے لئے بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کیسے کریں

مارکیٹ میں بہت سارے ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کے ساتھ، ایک مناسب فراہم کنندہ کا حصول وقت طلب عمل ہو سکتا ہے۔

بہرحال، آپ اپنی محنت سے کمائی جانے والی رقم پر سرمایہ کاری کرنے جا رہے ہیں، لہذا آپ کو 100% پراعتماد رہنے کی ضرورت ہے کہ آپ کا منتخب کردہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم آپ اور آپ کے مالی اہداف کے لئے درست ہے۔

اچھی خبر یہ ہے کہ کلیدی میٹرکس کی ’چیک لسٹ‘ پر ٹک نشان لگا کر، 2021 کا بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم تلاش کرنے کیلئے  یک انداز ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

سب سے اہم عوامل جن پر غور کرنے کی ضرورت ہے وہ یہ ہیں:

ضابطہ

اگرچہ آپ کو فیسوں یا معاون منڈیوں کی بنیاد پر ٹریڈنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کرنے کا لالچ ہو سکتا ہے، لیکن آپ کی پہلی فکر آپ کی رقوم کا تحفظ ہونا چاہئے۔

ایک بار پھر، اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کو اپنا سرمایہ اپنے منتخب کردہ پلیٹ فارم کے سپرد کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اسی طرح، آپ کو یہ دیکھنے کے لئے پڑتال کرنی چاہئیے کہ فراہم کنندہ کس مالیاتی ادارے سے لائسنس یافتہ ہے۔

FINRA regulation on trading platforms

بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کو موجود وقت میں امریکہ میں FINRA اور SEC جیسے اداروں کی طرف سے منظم کیا جاتا ہے۔ دیگر معروف اداروں میں بالترتیب، برطانیہ اور آسٹریلیا کے FCA اور ASIC شامل ہیں۔

اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ کو صرف وہی آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ہی کیوں استعمال کرنے چاہئیں جو مذکورہ بالا اداروں کی طرف سے مجاز اور منظم کردہ ہیں، تو ذیل میں فوائد کی پڑتال کریں:

  • آپ کے سرمائے کو علیحدہ اکاؤنٹس میں رکھا جائے گا۔ اس کا مطلب ہے کہ مفت ٹریڈنگ پلیٹ فارم آپ کے پیسوں کو اپنے کاموں کے لئے اور قطعاً – اپنے قرض کے واجبات کا احاطہ کرنے کے لئے استعمال نہیں کر سکتا ہے۔
  • منظم شدہ بروکرز انسداد منی لانڈرنگ کے قوانین کی لازماً پابندی کریں گے۔ اس کا مطلب ہے کہ پلیٹ فارم کو استعمال کرنے والے تمام ٹریڈرز کو اپنی شناخت کی توثیق کرنے کی ضرورت ہوگی، جس کے نتیجے میں وہ جرم کو پرے رکھ سکیں گے۔
  • ٹریڈنگ پلیٹ فارم اپنی کتابوں کو متعلقہ لائسنس جاری کنندہ(کنندگان) کی طرف سے آڈٹ کرائے گا۔ یہ سب کے لئے ایک منصفانہ اور شفاف ٹریڈنگ ماحول کو یقینی بناتا ہے۔

بالآخر، کسی ایسے ٹریدنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کرنا جو منظم شدہ نہیں ہے – یا ایک ایسا جو ایک سایہ دار آفشور مقام میں لائسنس یافتہ ہو، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی رقوم خطرے میں ہیں۔

اثاثے

آن لائن ٹریڈنگ منظر سے تمام شکلوں اور سائز کے سرمایہ کار لطف اندوز ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگرچہ آپ میں سے کچھ فقط اسٹاک خریدنے کے خواہاں ہیں، تو دوسروں کو ٹریڈنگ فیوچرز یا اختیارات میں دلچسپی ہو سکتی ہے۔ یہ بات ذہن میں رکھتے ہوئے، آپ کو یہ جانچنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ آیا کیا فراہم کنندہ آپ کی منتخب کردہ مارکیٹ کی پیشکش کرتا ہے یا نہیں۔

ابتداء کرنیوالوں کے لئے بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارم جس پر ہم نے آج بات چیت کی ہے مندرجہ ذیل بنیادی اثاثہ کی قسموں پر مارکیٹ کی پیشکش کرتے ہیں:

  • اسٹاکس اور شیئرز
  • ETFs، انڈیکس فنڈز، اور میوچل فنڈز
  • بانڈز
  • فاریکس اور اجناس
  • بِٹ کوئن اور دیگر کرپٹو کرنسیاں

آپ ان کی ویب سائٹ پر پڑتال کر کے آسانی سے دریافت کر سکتے ہیں کہ آیا آپ کی ترجیحی مالیاتی مارکیٹ کی ٹریڈنگ پلیٹ فارم معاونت کرتا ہے یا نہیں۔

فیس

یہ بات واضح ہے کہ آن لائن دنیا میں بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارمز واقعی میں مسابقتی فیسوں کی پیشکش کرتے ہیں۔ کچھ صورتوں میں، پلیٹ فارمز ایک سادہ، شفاف قیمتوں کی ساخت پیش کرتے ہیں۔ تاہم، ہمارا ایسے فراہم کنندگان سے بھی سامنا ہوتا ہے جو ایک الجھن والے، انتہائی پیچیدہ فیس کا نظام پیش کرتے ہیں۔ اس سے یہ جاننا مشکل ہو سکتا ہے کہ آپ دراصل کیا ادائیگی کر رہے ہیں۔

دھندلے پن کو صاف کرنے میں مدد کے لئے، ٹریڈنگ پلیٹ فارموں کی طرف سے وصول کی جانے والی بنیادی فیسوں کو ذیل میں مزید تفصیل سے بیان کیا گیا ہے:

ٹریڈنگ کمیشن

سب سے اہم فیس جو آپ کو دیکھنے کی ضرورت ہے وہ اس پلیٹ فارم کا ٹریڈنگ کمیشن ہے۔ اب، یہ دو مختلف صورتوں میں آ سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، کچھ ٹریڈنگ پلیٹ فارم ایک فلیٹ فیس وصول کرتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک اسٹاک خریدنے کے لئے $15 اور آپ کیش آؤٹ کرتے وقت مزید $15 ادا کر سکتے ہیں۔

دوسری صورتوں میں، آپ ایک متغیر فیس ادا کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ٹریڈنگ پلیٹ فارم تمام خرید و فروخت کی پوزیشنز پر 1% وصول کر سکتا ہے۔ لہذا، اگر آپ $500 مالیت کا اسٹاک خریدتے ہیں، تو آپ $5 کا کمیشن ادا کریں گے۔ پھر، اگر آپ اپنی اسٹاک پوزیشن کو $600 کی مالیت پر بند کرتے ہیں، تو آپ $6 کا کمیشن ادا کریں گے۔

اسی بات کے مطابق، اگر آپ ہماری ابتدا کرنیوالوں کے لئے بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کی فہرست کو مزید پڑھتے ہیں، تو آپ دیکھیں گے کہ ہمارے منتخب کردہ بیشتر فراہم کنندگان آپ کو کمیشن سے پاک سرمایہ کاری کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کمیشن یا فیس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت کے بغیر اسٹاکس، ETFs اور اثاثہ کی دوسری قسموں کو خرید سکتے ہیں۔

اسپریڈز

اگر آپ ایک طویل مدتی سرمایہ کار ہیں جو کئی سالوں کے لئے اسٹاکس یا رقوم رکھنے کا متلاشی ہے تو آپ کو اسپریڈز پر بہت زیادہ توجہ دینے کی ضرورت نہیں ہے۔ لیکن، اگر آپ ایک قلیل مدتی ٹریڈر ہیں جو فاریکس، اجناس یا کرپٹو کرنسیوں کی خرید و فروخت کرنا چاہتا ہے – تو پھر اسپریڈ بہت اہم ہے۔

لاعلم افراد کے لئے، یہ آپ کے منتخب کردہ اثاثے کی خرید و فروخت کی شرح کے درمیان قیمتوں میں فرق ہے۔ کچھ صورتوں میں، اسے فیصد کے طور پر شمار کیا جاتا ہے۔ تاہم، اگر آپ فاریکس ٹریڈنگ کر رہے ہیں، تو اسپریڈ کو ‘پپس’ میں ظاہر کیا جاتا ہے۔ جیسا کہ ہم نے پہلے احاطہ کیا ہے، IG کی طرح بڑے جوڑوں پر صرف 0.8 پپس کے اسپریڈز کی پیشکش کرتا ہے، جو بہت مسابقتی ہے۔

ٹرانزیکشن فیس

آپ یہ جان کر حیران ہو سکتے ہیں کہ جب آپ رقوم جمع کراتے اور/یا نکلواتے ہیں تو آن لائن دنیا میں بہت سے بروکرز ٹرانزیکشن فیس وصول کرتے ہیں۔ ایک بار پھر یہ کہ، آپ جو رقم ادا کرتے ہیں – اگرچہ کسی حد تک، ایک سے دوسرے پلیٹ فارم کے لئے مختلف ہوگی۔ مزید یہ کہ آپ کی جمع کرائی جانیوالی رقم کی بنیاد پر آپ سے واحد مقررہ شرح یا فیصد وصول کی جا سکتی ہے۔

دوسری فیسیں

کمیشنز، اسپریڈز، اور ٹرانزیکشن کی فیسوں کے علاوہ، اور بھی دوسرے کئی چارجز ہیں جن کے بارے میں آپ کو اپنے منتخب کردہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم میں شامل ہونے سے پہلے آگاہ ہونے کی ضرورت ہو سکتی ہے۔

اس میں شامل ہے:

  • غیر فعالیت کی فیس: اگر آپ کے اکاؤنٹ کو ساکت کے طور پر نشان زدہ کیا جاتا ہے تو کچھ ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ہر مہینے آپ سے فیس وصول کریں گے۔ یہ عام طور پر 12 مہینوں تک عدم فعالیت کے بعد ہوتا ہے لیکن اس سے پہلے بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کے ٹریڈنگ اکاؤنٹ میں رقوم موجود ہوں تو اس کی ہمیشہ پڑتال کریں۔
  • مارجن فیس: اگر آپ مارجن کے ساتھ ٹریڈ کرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں، تو آپ کو لازماً آگاہ ہونا چاہئیے کہ بروکر کونسی فنڈنگ کی شرح وصول کرتا ہے۔ یہ عام طور پر فیصدی رقم ہوتی ہے جو ہر دن وصول کی جاتی ہے کہ جب آپ پوزیشن کھلی رکھتے ہیں۔
  • اکاؤنٹ فیس: یہ بھی اہم ہے کہ آپ پڑتال کریں کہ آیا آپ کا منتخب کردہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم جاری اکاؤنٹ کی فیس وصول کرتا ہے یا نہیں؛ اگر وہ کرتے ہیں، تو امکان ہے کہ وہ ماہانہ بنیاد پر وصول کریں گے۔

بالاآخر، اگرچہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی فیسوں کو سمجھنے کی کوشش کرنا ایک دشوار عمل ہو سکتا ہے، اس کے باوجود بھی یہ نہایت ضروری ہے۔

ٹریڈنگ ٹولز اور خصوصیات

اگر آپ کسی صرف بنیادی اجزاء کے حامل ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی تلاش میں ہیں جو آپ کو اثاثے خریدنے اور فروخت کرنے کی سہولت دیتا ہو – تو آپ کو یہ زیادہ فکر کرنے کی ضرورت نہیں کہ کن ضمنی خصوصیات کی پیشکش کی جا رہی ہے۔ تاہم، اسے نظر انداز نہیں کیا جانا چاہئیے، کیونکہ بہت سارے ٹریڈنگ ٹولز ایسے ہیں جن سے آپ محروم ہو سکتے ہیں۔

اس میں شامل ہے:

کسری شیئرز

اگر آپ ایک محدود بجٹ کے ساتھ خوردہ کلائنٹ ہیں تو کسری شیئرز خریدنے کی قابلیت کا ہونا واقعی میں اہم ہے۔ بہر حال، آپ شاید ایک واحد Amazon شیئر کے لئے $3,000 یا Google کے ایک قتلے کے لئے $1,700 سے زائد صرف نہیں کرنا چاہ سکتے ہیں۔ اسے ذہن میں رکھتے ہوئے، کسری شیئرز آپ کو ایک اسٹاک کا ایک ’حصہ‘ خریدنے کی اجازت دیتے ہیں۔

etoro fractional shares

مثال کے طور پر، ہمارا اول درجے کا ٹریڈنگ پلیٹ فارم eToro آپ کو اس کے 2,400 اسٹاکس میں سے کسی میں بھی صرف $50 سے سرمایہ کاری کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ $500 کی قیمت والے اسٹاک میں $50 کی سرمایہ کاری کرتے ہیں، تو آپ متعلقہ شیئر کے 10% کے مالک ہوں گے۔ یہ نہ صرف معمولی مقدار میں سرمایہ کاری کے لئے بلکہ ایک متنوع پورٹ فولیو بنانے کے لئے بھی بہت زبردست ہے۔

آرڈر کی اقسام

اس سے قطع نظر کہ آپ کس ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے ساتھ سائن اپ کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں، آپ کو پوزیشن پر عملدرآمد کے لئے ایک ‘آرڈر’ دینے کی ضرورت ہوگی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بروکر کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ آپ اپنی ٹریڈ سے کیا انجام دینا چاہتے ہیں۔ اگرچہ تمام ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ‘خرید’ اور ‘فروخت’ کے آرڈرز پیش کرتے ہیں، وہاں دوسری طرح کے آرڈر بھی ہیں جن کی آپ ضرورت کے مطابق خواہش کر سکتے ہیں۔

مثال کے طور پر، بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ’اسٹاپ نقصان‘ اور ’منافع لیں‘ آرڈرز کی بھی پیشکش کرتے ہیں۔ یہ دونوں خطرے سے بچنے کے انداز میں ٹریڈنگ کے لئے نہایت اہم ہیں۔ تو آپ کے پاس نہایت اہم ’ٹرائلنگ اسٹاپ نقصان‘ آرڈر موجود ہے۔ eToro جیسے ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی طرف سے پیش کردہ، یہ آپ کو ایک منافع بخش پوزیشن کھلی رکھنے کی اجازت دیتا ہے جب تک کہ یہ ایک خاص فیصد تک نیچے نہ آ جائے۔

کاپی ٹریڈنگ

اگر آپ مالیاتی منڈیوں میں فعال طور پر ٹریڈنگ کرنا چاہتے ہیں لیکن مطلوبہ تجربہ یا عملی علم نہیں ہے، تو ایسے پلیٹ فارم پر غور کرنا قابل قدر ہوگا جو کاپی ٹریڈنگ کی خصوصیت کی پیشکش کرتا ہے۔ اس کی سب سے بنیادی شکل میں، یہ آپ کو 100% مجہول نوعیت میں لائیک فار لائیک ٹریڈر کاپی کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

eToro copy trading

مثال کے طور پر، eToro ہزاروں تصدیق شدہ سرمایہ کاروں کا گھر ہے جنہوں نے کاپی ٹریڈنگ پروگرام میں سائن اپ کیا ہوا ہے۔ آپ ہر ٹریڈر کے پروفائل کو براؤز کر سکتے ہیں – ماضی کی کارکردگی، اوسط ماہانہ منافع، خطرے کا درجہ، ترجیحی اثاثہ زمرہ اور اوسط ٹریڈنگ دورانیہ جیسے اہم میٹرکس کو دیکھ سکتے ہیں۔

اس کے بعد، جب آپ کو کوئی ایسا فرد مل جاتا ہے جسے آپ کاپی کرنا چاہتے ہیں، تو پھر آپ کو صرف کم از کم $200 پورے کرنے ہوں گے۔ تصدیق ہو جانے کے بعد، ٹریڈر جو بھی کوئی پوزیشن لگاتا ہے تو وہ آپ کے ٹریڈنگ اکاؤنٹ میں منعکس/کاپی ہو جائے گی۔ اور ظاہر ہے، آپ کسی بھی وقت ٹریڈر کو کاپی کرنا بند کر سکتے ہیں۔

MT4/MT5

اگر آپ ایک موسمی ٹریڈر ہیں تو آپ کو معلوم ہوگا کہ MetaTrader (MT) سلسلہ انتہائی مقبول ہے۔ لاعلم افراد کے لئے، MT4 اور MT5 دونوں فریق ثالث ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ہیں جو آپ اور آپ کے منتخب کردہ بروکریج سائٹ کے درمیان میں براجمان ہوتے ہیں۔ بہت سے ٹریڈر ایسے بروکر کا انتخاب کرتے ہیں جو ان پلیٹ فارمز تک رسائی کی پیشکش کرتا ہے، کیونکہ وہ جدید ترین ٹولز سے لیس ہو کر آتے ہیں۔

مثال کے طور پر، MT4 اور MT5 دونوں پیشکش کرتے ہیں:

  • درجنوں تکنیکی اشارے
  • چارٹ بنانا اور حسب ضرورت بنانے کے ٹولز
  • حقیقی وقت قیمتوں کے نرخ/کوٹس
  • مرر ٹریڈنگ
  • خودکار روبوٹس کو تعینات کرنے کی اہلیت
  • موبائل فعلیت

تمام ٹریڈنگ پلیٹ فارمز MT4 اور/یا MT5 کی معاونت کی پیشکش نہیں کرتے ہیں، لہذا آپ کو یہ پڑتال کرنے کی ضرورت ہوگی کہ کیا یہ وہی چیز ہے جس میں آپ کو دلچسپی ہے۔

انتباہات

مالیاتی منڈیاں ایک انتہائی تیز رفتاری سے آگے بڑھ سکتی ہیں اور بڑھیں گی۔ اسی طرح، جب کلیدی پیشرفت واقع ہوتی ہیں تو آپ کو عملی علم کی ضرورت ہوگی۔ یہ بات ذہن میں رکھتے ہوئے، انتباہات فراہم کرنے والے فراہم کنندہ کا انتخاب کرنا ایک اچھا خیال ہے۔ مثال کے طور پر، بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز آپ کو قیمتوں کی اطلاعات تشکیل دینے کی اجازت دیتے ہیں – جو فراہم کنندہ کے ایپ یا ای میل کے ذریعے بھیجی جا سکتی ہیں۔

eToro research tools

اس سے آپ کو آگاہ ہونے کا ایک اضافی فائدہ ملتا ہے جب کوئی اثاثہ قیمت کے ایک مخصوص ہدف کو چھوتا ہے۔ مثال کے طور پر، جب GBP/USD 1.36 پر پہنچتے ہیں تو آپ جوڑی کو دستی طور پر ٹریڈ کرنا چاہیں گے۔ مزید برآں، بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارمز آپ کو اتار چڑھاؤ کے انتباہات سیٹ کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ کے منتخب کردہ اثاثوں میں سے کسی کو اوپر چڑھاؤ یا نیچے جھلاؤ کا سامنا کرنا پڑے تو آپ کو ایک اطلاع موصول ہوگی۔

تعلیم، تحقیق اور تجزیہ

ہمیں معلوم ہوا ہے کہ آن لائن دنیا میں بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز ایک جامع تعلیم کی سہولت پیش کر کے چیزوں کو اگلے درجے پر لے جاتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ بیرونی فراہم کنندہ کو استعمال کیے بغیر مالی انسٹرومنٹس کی خرید و فروخت کے بنیادی اصولوں کو سیکھ سکتے ہیں۔

اول درجے کے ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کی طرف سے پیش کردہ کچھ انتہائی مفید تعلیمی وسائل میں یہ شامل ہیں:

  • کلیدی ٹریڈنگ اصطلاحات پر رہنما کتابچے اور بلاگز
  • ویبینارز
  • پوڈ کاسٹس
  • ای بُکس
  • چھوٹے-کورسز

تعلیمی وسائل کے علاوہ، ہم دیکھتے ہیں کہ بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز بہت سارے تحقیق اور تجزیہ کے ٹولز کی بھی پیشکش کرتے ہیں۔ متذکرہ بالا کے حوالے سے، اس میں حقیقی وقت کی مالیاتی خبروں کی کہانیاں، ٹریڈنگ بصیرتیں اور مارکیٹ رجحان کا ایک تجزیہ شامل ہو سکتا ہے۔ جب بات تجزیہ کی ہو، تو بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز اعلٰی درجے کے چارٹ پڑھنے کے ٹولز  – جیسے تکنیکی اشاروں کی پیشکش کرتے ہیں۔

صارف تجربہ

اگر آپ بالکل پہلی مرتبہ آن لائن ٹریڈنگ کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو یہ یقینی بنانے کی ضرورت ہوگی کہ آپ کسی ایسے فراہم کنندہ کا انتخاب کریں جو ہموار صارف تجربہ پیش کرتا ہو۔ اگرچہ عام طور پر فراہم کنندہ کی مرکزی ڈیسک ٹاپ ویب سائٹ استعمال کرتے وقت کوئی تشویش کی بات نہیں ہوتی، لیکن جب بات ٹریڈنگ ایپ کی ہو تو شروع سے آخر تک کے تجربہ کے کارگر نہ ہونے کا امکان ہو سکتا ہے۔

user experience at etoro

بہر حال، اگر موبائل سرمایہ کاری آپ کی ترجیح ہے، تو آپ کو چھوٹی اسکرین پر پوزیشن خریدنے اور فروخت کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اس طرح، یہ پڑتال کرنا بہت ضروری ہے کہ ایپ پر نیویگیٹ کرنا کتنا آسان ہے۔ اس میں نہ صرف اثاثے تلاش کرنا اور تحقیق کرنا، بلکہ آرڈرز داخل کرنا اور خارج کرنا، اپنے پورٹ فولیو کی قدر جانچنا، اور رقوم جمع کرانا/نکلوانا بھی شامل ہیں۔

اچھی خبر یہ ہے کہ زیادہ تر صورتوں میں، بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارمز iOS اور اینڈرائیڈ دونوں آلات کے لئے ایپس  ڈیزائن کریں گے۔ دوسرے لفظوں میں، ایپ کو گروپ سے بنایا گیا ہوگا اور قطعی طور پر – آپ کے آپریٹنگ سسٹم کے خصوصی طور پر احسن بنایا گیا ہوگا۔ اگر زیر غور ٹریڈنگ پلیٹ فارم ڈیمو اکاؤنٹس کی پیشکش کرتا ہے، تو آپ کسی بھی رقم کا خطرہ مول لینے کی ضرورت کے بغیر خود ہی اسے آزما سکتے ہیں۔

ادائیگی کے طریقے

اپنے گھر کے آرام سے اثاثے خریدنا اور فروخت کرنا شروع کرنے سے پہلے آپ کو اپنے ٹریڈنگ اکاؤنٹ میں کچھ رقوم شامل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اس طرح، یہ پڑتال کرنا واقعی اہم ہے کہ فراہم کنندہ ادائیگی کے کون سے طریقوں کو قبول کرتا ہے۔

بیشتر معاملات میں، آپ اپنے ذاتی بینک اکاؤنٹ سے فنڈز منتقل کر سکیں گے۔ اگرچہ کچھ پلیٹ فارم آپ کو یہ فوری طور پر کرنے کی اجازت دیتے ہیں، دوسرے ادائیگی کو پراسیس کرنے کے لئے 1-2 کام کے دنوں کا تقاضا کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ایسے ٹریڈنگ پلیٹ فارم پر غور کرنا قابل قدر ہے جو ڈیبٹ/کریڈٹ کارڈ کی بھی پیشکش کرتا ہو – کیوںکہ ادائیگی تقریباً ہمیشہ ہی آپ کے اکاؤنٹ میں براہ راست شامل کر دی جاتی ہے۔

اگر ہمارا اول درجے کا ٹریڈنگ پلیٹ فارم eToro استعمال کر رہے ہیں، تو آپ نہ صرف Visa اور MasterCard کے ساتھ، بلکہ Paypal، Neteller اور Skrill جیسے ای-والیٹس کے ساتھ بھی رقوم جمع کرا سکتے ہیں۔

صارف خدمت

آپ کے منتخب کردہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی پیش کردہ کسٹمر سروس کے درجے میں بہت بڑا تفاوت ہو سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، کچھ فراہم کنندگان آپ کو صرف ای میل یا آن لائن سپورٹ ٹکٹ کے ذریعہ اعانت حاصل کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ایسے پلیٹ فارمز سے گریز کرنا چاہئیے، کیونکہ جواب موصول ہونے میں اکثر کئی دن لگ سکتے ہیں۔

اس کے بجائے، ان ٹریڈنگ پلیٹ فارمز کے ساتھ کام کریں جو کسٹمرز کو حقیقی وقت میں معاونت فراہم کرتے ہیں۔ رابطے کا بہترین طریقہ لائیو چیٹ ہے، اگرچہ، ٹیلیفون معاونت بھی مشہور ہے۔

آپ کو یہ بھی دریافت کرنے کی ضرورت ہے کہ کسٹمر سپورٹ ٹیم کن دنوں اور کن کھلنے کے اوقات میں کام کرتی ہے۔ زیادہ تر پلیٹ فارم ہفتہ بھر معاونت کی پیشکش نہیں کرتے ہیں کیونکہ بہت ساری مالی منڈیاں بند ہوتی ہیں۔ عام طور پر، معاونت 24/5 کی بنیاد پر فراہم کی جاتی ہے۔

بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے ساتھ کیسے آغاز کریں

اب تک، اس رہنما کتابچے نے آن لائن دنیا میں بہترین آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارموں کے انتخاب پر تبادلہ خیال کیا ہے۔ ہم نے بہت ساری اہم پیمائشوں کی بھی وضاحت کی ہے جن پر آپ کو فراہم کنندہ کا انتخاب کرنے سے پہلے غور کرنے کی ضرورت ہے۔

آخر میں، اب ہم آپ کو ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے ساتھ شروعات کرنے کے عمل میں آپ کی رہنمائی کرنے لگے ہیں۔ اس کے لئے، ہم نے اول درجے کے فراہم کنندہ eToro کے ساتھ مطلوبہ اقدامات ظاہر کرنے کا انتخاب کیا ہے – جو ہزاروں منڈیوں میں کمیشن سے پاک ٹریڈز کی پیشکش کرتا ہے۔

مرحلہ 1: ایک اکاؤنٹ کھولیں اور آئی ڈی اپ لوڈ کریں

اس بات سے قطع نظر کہ آپ کس ٹریڈنگ پلیٹ فارم میں شامل ہونے کا فیصلہ کرتے ہیں، آپ کو اکاؤنٹ کھول کر پراسیس شروع کرنے کی ضرورت ہوگی۔ eToro میں، اسے صرف چند منٹوں میں حاصل کیا جا سکتا ہے۔

eToro sign up

آغاز کرنے کے لئے، eToro ویب سائٹ پر جائیں اور ‘ابھی شمولیت کریں’ بٹن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کو اپنی ذاتی معلومات – جیسے آپ کا پورا نام، قومیت، گھر کا پتہ، اور تاریخِ پیدائش درج کرنے کی ہدایت دی جائے گی۔ ٹریڈنگ پلیٹ فارم کو آپ کا ای میل پتہ اور ٹیلیفون نمبر کی بھی ضرورت ہوتی ہے۔

مرحلہ 2: شناخت کی تصدیق کریں

eToro کو نہ صرف FCA، CySEC، اور ASIC کی طرف سے منظم کیا جاتا ہے – بلکہ یہ FINRA کے ساتھ بھی رجسٹرڈ ہے۔ ایسے میں، آپ رقم نکلوانے کے قابل ہونے سے پہلے اپنی شناخت کی توثیق کرنے کا قانونی طور پر تقاضا کیا جاتا ہے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، تصدیق کرنے کے مرحلے کو فوری طور پر ختم کرنا بہتر ہوتا ہے۔

آپ کو بس مندرجہ ذیل دو دستاویزات کی ایک ایک واضح کاپی اپ لوڈ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے:

  • درست پاسپورٹ یا ڈرائیور کا لائسنس
  • یوٹیلیٹی بل یا بینک اکاؤنٹ اسٹیٹمنٹ (گزشتہ 3 ماہ میں جاری شدہ)

بیشتر صورتوں میں، eToro دستاویزات کی خود بخود توثیق کر ے گا – لہذا آپ کے اکاؤنٹ کی فوری تصدیق ہو جانی چاہئیے۔ 

مرحلہ 3: رقوم جمع کرائیں

اب آپ کے نئے تخلیق کردہ eToro ٹریڈنگ اکاؤنٹ میں رقم جمع کرانے کا وقت ہے۔

آپ ادائیگی کے کئی سہل طریقوں میں سے انتخاب کر سکتے ہیں، بشمول:

  • ڈیبٹ کارڈز
  • کریڈٹ کارڈز
  • ای والیٹس (Paypal، Skrill، یا Neteller)
  • بینک ٹرانسفر

eToro تمام غیر USD ڈیپازٹس پر 0.5% کرنسی تبادلے کی فیس وصول کرتا ہے۔ کم از کم ڈیپازٹ $200 ہے۔

مرحلہ 4: معاونت یافتہ ٹریڈنگ مارکیٹس کو براؤز کریں

اب جب آپ نے اپنے eToro اکاؤنٹ میں رقم جمع کرا دی ہے، اب ان اثاثوں کو تلاش کرنے کا وقت ہے جنہیں آپ ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں۔ اگر آپ جانتے ہیں کہ کس مارکیٹ میں آپ کا مفاد ہے، تو بس اسے تلاش کریں۔

Trading at eToro

اگر آپ دیکھنا چاہتے ہیں کہ کون سے اثاثے معاونت یافتہ ہیں، تو ‘ٹریڈ مارکیٹس’ بٹن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ اثاثے زمرے دیکھیں گے جنہیں آپ ٹریڈ کر سکتے ہیں – جیسے اسٹاکس، کرپٹو کرنسیاں، ETFs، فاریکس، اور اجناس۔

مرحلہ 5: ایک ٹریڈ پیش کریں

اب جب آپ جانتے ہیں کہ آپ کون سا اثاثہ ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو آرڈر رکھنے کی ضرورت ہے۔ ہماری ذیل کی مثال میں، ہم بِٹ کوئن میں ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں۔

Trading Bitcoin at eToro

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، ہم نے 25$ کا اپنا حصہ ‘رقم’ والے خانے میں داخل کیا۔ اگر آپ اسٹاپ نقصان اور/یا منافع لیں آرڈر تشکیل دینا چاہتے ہیں، تو آگے بڑھیں اور اپنے قیمت کے اہداف درج کریں۔

جب آپ اپنا کمیشن سے پاک آرڈر دینے کے لئے تیار ہو جائیں، تو ‘ٹریڈ کھولیں’ بٹن پر کلک کریں۔

نتیجہ

مجموعی طور پر، منتخب کرنے کے لئے اس وقت سینکڑوں ٹریڈنگ پلیٹ فارمز موجود ہیں۔ یہ بات ذہن میں رکھتے ہوئے، آپ کو یہ یقینی بنانے کے لئے بہت ساری تحقیق کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ ایسا فراہم کنندہ تلاش کرتے ہیں جو آپ کی ضروریات پوری کرتا ہے۔

مثال کے طور پر، اگرچہ آپ میں سے کچھ بنیادی طور پر کم فیس پر توجہ دینا چاہ رہے ہوں گے، جبکہ ہو سکتا ہے باقیوں کو کسی ایسے پلیٹ فارم کی تلاش ہو جو ایک مخصوص مارکیٹ یا اثاثہ زمرہ پیش کرتا ہے۔

آخر کار، ہم نے پایا کہ eToro ان تمام درست خانوں میں ٹِک کا نشان لگاتا ہے جو آپ کو ایک آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارم میں تلاش کرنا چاہئیے۔ مثال کے طور پر، یہ بڑے پیمانے پر منظم شدہ ہے، ہزاروں منڈیوں کی پیشکش کرتا ہے، اور آپ کمیشن سے پاک یا جاری رکھنے کی فیس ادا کیے بغیر ٹریڈ کرتے ہیں۔

eToro – 0% کمیشن کے ساتھ بہترین ٹریڈنگ پلیٹ فارم

آپ کا سرمایہ خطرہ سے دوچار ہے۔

اس فراہم کنندہ کے ساتھ CFDs ٹریڈنگ کرتے وقت 75% ریٹیل سرمایہ کار اکاؤنٹس پیسہ کھو دیتے ہیں۔

About mohamed

محمد صادق ایک مصنف، تجزیہ کار، اور اسلام آباد، پاکستان میں مقیم سرمایہ کار ہے۔ وہ ایک تجربہ کار مارکیٹ تجزیہ کار اور فعال ٹریڈر ہے، جو مالیاتی منڈیوں میں 10 سال سے زیادہ کا تجربہ رکھتا ہے۔ وہ نہ صرف ڈے ٹریڈنگ میں بلکہ طویل المدتی سرمایہ کاری میں کمال مہارت رکھتا ہے۔